packning

Imorgon är det söndag och efter söndag kommer måndag.
And then I going down under:D
 
Att de ska vara så svårt att packa!
Jag har provat att vika kläderna, lägga ner de i en påse, rulla kläderna men ändå tycks jag ha alldeles för mycket.
Det synsknapt i min garderob att jag har tagit några kläder.
 Men väska är på 70 liter, det vill säga den är STOR och det käns rätt patetiskt att jag har detta problem.

Problem är till föratt lösas kanske trycka ner allt funkar:P?

Är tio linnen t-shirts för mycket förr ett år?

Kommentarer
Postat av: Zoftis

...JAG KOMMER SAKNA DIG SÅ FÖRBASKAT MYCKET! DU ÄR JU MIN ANNI! GAH, JAG ÄR SÅ IMPAD ATT DU GÖR DETTA OCH DU ÄR SÅ COOL, MEN NÄR DU KOMMER TEBAX SKA DU BERÄTTA ALLT OCH SEN KEDJAR JAG FAST DIG I MIN LÄGENHET!

...ok? :D

<3!

2009-08-09 @ 00:48:51
URL: http://zoftis.blogg.se/
Postat av: Stephanie

jag vill bara skrika!! Jag är så delad, en del av mig vill skrika att du är skitmodig och att jag är stolt över dig som vågar göra det här. Den andra vill härma Sandra och kedja fast dig någonstans! Kommer sakna dig så sjukt mycket!!



Men nu till annat: Att du har packningsproblem hör till den där grejen att vara tjej ^^ Vi SKA ha packningsproblem :) Tio linnen låter lagom på ett år :) Är alltid bra att ha om du blir smutsig av någon anledning ;)

2009-08-09 @ 02:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0