Sidney

Flygresan var rett smartfri. Gick faktiskt ovantat fort. Bangkok skramde mig, massa manniskor med munskydd pa sig.
Klockan e tio i nio nu, pa morgonen. Igar fick jag ett samtal fran fastebol (dar jag jobbade) de ville att jag skulle jobba :P
Hon ringde elva pa kvallen, nar vi alla i rummet skulle sova.
Jag har sovit ca fyra timmar pa tva dyngn nu men jag hoppas jag kan sova i natt. Det ar somsagt tio  timmar fore Svensk tid.

Nu maste jag och Adam dra viddar till Work and travel  kontoret.

Ha de bra Sverige:D

Altt e overkligt kan inte fatta att jag e har

Kommentarer
Postat av: Dorothea

herregud! din jobbiga flygresa! Men du överlevde, alltid något :)

2009-08-12 @ 17:00:15
URL: http://pascen.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Jjag kan inte fatta att du är där! Men du överlevde och planet blev INTE kapat! :D

2009-08-19 @ 20:22:19
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0