memory's

galen Sandradigar under vatten




Alla minnen är bevarade, att titta på bilder gör mig glad.
Kommer sakna er så<3


Nu kryper sig nervositeten fram för varje dag!
En vecka kvar, rättare sagt sex dagar!

Jag och Adam goes down under. För er som vill veta har jag och Adam känt varandra i typ ca åtta månader. Vi har planerat och bestämt resa i typ ett halvår. Först var det inte så jätte seriöst att vi skulle åka tillsammans men nu har i bara en vecka kvar!

Vi är så snygga tillsammans vi :D
Första bilden ser Adam ut som "åh herregud" jag ser ut som "hur kan det vara sant?"
Andra bilden är vi glada och galna!



Lägger upp mera bilder imorn, jag är trött, vill sova och ska träffa Sarah imorn!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hahaha jag ser helgalen ut på bilderna på mig!!

Tyvärr har jag inga gamla bilder kvar på dig och mig (åke rebota datorn utan att säga till mig, så typ massor av mina bilder är borta ;_;) Men tack gode gud för bilddagboken säger jag bara!

Älskar bilderna på dig och din man GB-gubben ^^

2009-08-04 @ 01:21:09
Postat av: Dorothea

den här låten speglar min deppighet about you going...



http://www.youtube.com/watch?v=7H47oQH1TW4

Har lyssnat på den repeat ända sen ditt tåg åkte igår



Kommer sakna dig så galet mycket!!!!!!!!! Älskar dig!

2009-08-04 @ 15:52:35
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

BAAAAAAAAW!

SeriöstAnni, vi har gjort så mycket på så lite tid!

Fan, älskade varje stund, tror nästan att du lärt upp mig. Min Yoda, haha eftersom ni båda kan kicka arsle och är speciella på ert sätt. :3

Jag älskade varje minne, jag älskar dig så oerhört och jag ser fram emot att göra fler!

2009-08-09 @ 00:54:41
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0