goes not to sleep

jag är trött och har ont i huvudet.
Är sur, arg och ledsen.  Vilken intressant fakta.

Barnen har sportlov nu, det känns konstigt att inte ha det själv, man är van vid att ha sportlov alla åren man gått i skolan. Men nu är det slut på lov tiden och börjata handom barn som har sportlov.
Vi var på natuthistoriska idag och det var mys där. Är dock HELT slut nu. Åtta är alldeles för tidigt att sova, det är klockan nio med. Måste vara vaken minst två timmar:/

Anmält mig till work&travel nu, hoppas allt går vägen:D

Nej nu ska jag på toa sen hitta på något som håller mig vaken.

Kommentarer
Postat av: Dorothea

så du får inte lov själv?? jobbigt...

2009-02-26 @ 20:44:46
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0