intressant

Jag blir s�rg n�bloggen dummar sig och inte g�om jag vill!�
Efter typ 100:nde f�ket lyckades man logga in.

Jag har j�e�est � att jag inte s�er ig� med k�rtet, att jag inte g�llt det d�man m�e.
Jag vill ha en l�nhet, vill ha k�rt.
Man borde ha gjort mer �vad man gjort. Jobbat mera, sparat mera pengar, haft k�rt, jag har faktiskt vart � 18 i ett �och tio m�der. Jag k�er mig s�iten och ovuxen. Men jag har ju ett jobb s�et �alltid en liten start.

S�r, d�ar man skickat iv�en intresseanm�an till bostad d�D ^^

Jag har stukat t�)= Jag �alldels f��sam:P
Jag har inte tr�t p�re veckor pga hosta, sen n�man kommer dit �det ALLT f��a m�iskor p�attan, jag f��inte hur man kan l� s��a m�iskor tr� samtidigt, skadorisken blir dubbelt s��
Kickboxning �inte en sport man st�still i, det h�er allt f�fta att man krockar in i n�n, blir trampad p�tramar n�n, kommer in i n�a andras boxningsf�. Kan ju n�a att vi��ca:40-50 personer p�nte allt f�tor yta.
Jag som tyckte vi var m�a f� terminen men nu �vi extremt m�a.�
S�u f�jag lida f�in stackars uppsvulna�t�Jag bleb tramad p��ag ramlade och t�om snett.��

Nej nu ska jag ta mig i kragen och g�lite nytta h� jag kan ju b� med mitt rum XP
N�a vecka blir det tjat om �ngk�med pappa och boka k�ktioner, samt titta upp halkbana, k�ov och teorin.
Mit k�rtstillst� g�ut i �!
Orka det d�med handledarkurs och skit...

Nu ska jag kolla v�er k� laktosfri glass och tr� :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du redan i australien? Varför tar inte din blogg emot ö,ä,å?

Och tack för lektionen i biologi!

2009-02-13 @ 00:28:33
Postat av: Zoftis

Det var jag där innan....

2009-02-13 @ 00:29:28
URL: http://zoftis.blogg.se/
Postat av: Dorothea

jag fattade typ hälften av det där...

2009-02-14 @ 17:19:14
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0