old people

Jaag e trött som en galen gris!
Jag somnar klockan halv tio varje dag, nackdelen är bara att jag vaknar runt tre tiden. Jag är trött och har ont i ryggen, för att vara ung har jag jävligt mycket skador och verk i lederna och kropp. Vissa åldrars i förväg.
Så kul är det inte att få höra "du är för ung för att vi ska kunna göra något åt din fot, ät alvedon så blir allt bättre" Foten har lätt till ryggproblem, sägert så spökar olyckan kvar den med. Men jag är SÅ trött på detta nu, livet suger.
Att jobba gör det hela inte bättre, men hellre skola än förskola med ryggproblem allafall. Kan ju nämna att jag har ont i knät med, men där spökar og ett antal sparkskador :P

Snart ska jag kolla prision break, ja jag följer fortfarande den.

Helgen är väldigt vällkommen nu, Adam ska man träffa:D

nu ska tant ontiryggen göra glass åt föräldrar!

Kommentarer
Postat av: Dorothea

"Jaag e trött som en galen gris!"

AAAA! HAHAHAHAHAHHA! Jag dör! fett kul!!



Stackare där, kanske lite tigerbalsam kan hjälpa? Kanske spara ihop till massage? (eller önska dig i födelsedagspresent!) eller så kanske det är kroppens sätt att säga att det är dags att sluta med kickboxningen...



Men för guds skull försök hålla dig vaken till tio halv elva åtminstone om du bara vaknar 3 hela tiden!



Hoppas vi ses i helgen! Vill gärna ses, hoppas att du dissar ditt lördasgsgrejs och joinar oss istället. Annars ska jag försöka slingra mig, och ses på söndag, men det kan bli svårt... Men snälla snälla snälla lördag :)



puss och kram

2009-02-05 @ 22:35:41
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

..."göra" glass förresten?

2009-02-13 @ 00:30:35
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0