The Doors

Jag insåg att mitt föregåande inlägg var rätt oläsligt. Men min data hade bestämt mig för att vara störd och dum och inte acceptera Å, Ä och Ö.

Idag är det fredag, fredag betyder helg :D
Denna vecka har varit rätt okej, förutom en dag som var rätt omtumlande, men sånt händer.
Sen är jag orolig för min farfar han är trots allt 86 år nu och jag vill att han ska må bra och få komma hem ifrån sjukhuset.

Har inte gjort något direkt intressant denna vecka, jag har jobbat, fått mina nya glasögon som jag faktiskt kan se i.
Tränat lite, dock inte så mycket som jag önskat, men jag orkade verkligen inte i onsdags. Sandra kom över och vi hade mys, jag ska ringa dig snart, vi ringde folk som vi inte pratat med på ett tag. Meningen var inte att ni skulle tycka vi var jobbiga, flummiga och tröttsamma utan faktiskt höra hur folk har det nu för tiden.  

Nu loggar Sandra  in hejdå!

Kommentarer
Postat av: Dorothea

de va majje trevligt igåår, beste faarr!

2009-02-22 @ 10:33:09
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Stackars Farfar. Jag håller tummarna för dig.

Men tack för allt i lördags!

Och det var kul att "störa" folk!

2009-02-23 @ 00:41:27
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0