life like a helicopter

Snart helg :D
Känns soft med en tre dagars arbetsvecka:D Så borde det alltid vara.
Ibland funderar jag på vad som var bäst, gå i skolan eller jobba. Att gå i skolan gav en viss trygghet, man hade en plats att gå till, gratis mat. Allt var upplagt på ett helt annat sätt. Man hade sina saker att göra och gick på lektionerna (nästan alla)  Fast jobba och känna pengar känner man sig vuxen. Börjar lära mig livet som vuxen nu, jag kan ju redan tvättaXP
Det är fyra månader och fyra dagar kvar tills jag blit systemmyndig och icke tonåring längre:D
Innan dess ska jag fan vara en bra it på väg med körkortet. Förhoppningsvis ha lite framtid inbokad också.

Men ska hoppa in i dushen nu. Är sååå trött för att stiga upp tidigt på morgonen. Mitt busskort har gått ut:(
Blir en 20 minuters promenad på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hurra! snart vuxen! :D



Men de e väl trevligt men en liten morgonbris i vintertid... (you poor thing, i feel for you)

kram <3

2009-01-08 @ 20:24:41
Postat av: Dorothea

hurra! snart vuxen! :D



Men de e väl trevligt med en liten morgonbris i vintertiden... (you poor thing, i feel for you)



kram <3

2009-01-08 @ 20:26:14
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0