living the life

Jag är sjuk, ont i halsen som fan )= Men det går en massa shiit på jobbet så man ligger ju i smittzonen hela tiden.
På dagen var jag och Adam i stan, vi åkte skridskor, JAG FICK IN MINA INLÄGG! i killskridskor då, men whatever. Gick hysat bra att åka trots att jag fick piss ont i foten. Vi gick runt och kollade på backpackerryggsäckar hittade en på the north west för 1.500, kanske lite dyr men den kändes bekväm att bära. Sen hittade vi en på stadium för 1.300 hade bra bärsystem+ en extra väska. Det var en bra ryggsäck om man ska vandra, lite vandring lär det bli. Det fanns en annan ryggsäck under 1000 lappen vilket var bra som resesäck, hade ett bra bärsystem och ett bra packningssystem, men inte den bästa att vandra med. Man skulle ju kunna köpa en billig för typ 500 kr på Clas Olsson eller Biltema, men man vill ha en som är bra, bekväm och helst snygg^^. Finns otroligt många remmar på sånnadär väskor. Hoppas Australien blir av<3  
På kvällen var jag ute med Uffe och Adam, jag blev kall och det är nog därför jag är sjuk idag.
Vi var på O'lerys för Adams arbetskompis fyllde år. Sen drog Uffe hem och jag och Adam vanrade runt käkade pomes strips hamnade tillslut på the tempel. Åkte hem med 03:19 bussen ensam. Någon skum gubbe började snacka med mig sen förföljde han mig, men jag var för snabb för han :D Jag somnade på nattbussen, vilket man inte bör göra när man åker ensam. Men jag klarade mig hem iallafall, var hemma klockan fyra sov till klockan tolv, Sandra kom runt 12:15 då jag skulle äta fruktost. Upptäckte hur äckligt ont i halsen jag hade. Sen sov jag några timmar till. Så förhoppningsvis mår jag bra imorgon:D

Imorgon ska jag jobba igen, helgen är alldels för kort :/

Kommentarer
Postat av: Dorothea

Gud va kul med Australien! fota mycket! :D



stackare där, du må krya på dig! kraaaaaaaam

2009-01-19 @ 23:23:46
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Jag hoppas Vanilla Coken muntrade upp dig! :D

2009-01-21 @ 13:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0