(())

Jag måste göra rent toaletten, eftersom min monstermamma tjatar så mycket.
Idag gjorde jag soppa, är lite halv lat när det gäller att laga mat ibland så att slänga ner lite grönsaker i en kastrull är alltid lätt^^. Man behöver inte alltid vara så avancerad. Lyckas alltid göra soppa ör två personer, hade ingen Sandra här att dela soppan med :/  Jag lyckas aldrig göra mat bara till själv blir oftast till flera XP Ganske dax att använda lite mått och inte bara slänga i massa saker.
Sandra svarar inte på mitt sms ) =  Hon kommer väll antagligen hem imorgon.

Igår var jag i stan med A, vi satt på ett café i över en timme, jag drack caff'e latté vilket jag ångrade sen. Gick runt i stan, var på jakt efter presenter men jag hittade inga. Vi tittade på backpacking väskor och snackade en massa om Australien. Så man har kanske hittat sin backpackingkompis:) 

Imorn blir dett jobb och ev kickboxning berande på hur min hals mår och hur trött jag är. 

Nej nu måste jag göra rent toan, annars blir hornen större ur monstermamma:P 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt med att chilla på café länge :) HAHA! monstermammorna tar över världen :P

2009-01-11 @ 19:26:51
Postat av: Dorothea

trevligt att sitta på café och chilla :) HAHA! Monstermammorna tar över världen!

2009-01-11 @ 19:29:55
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

JAG ÄR HEMMA! HAHHA! Slut på friden.

Bengt är helt urladdad och min laddare är hos mamma. Så det var det ända jag glömde. Och nu har jag miljoner tankar och bilder som ska upp på bloggen och bdb. Vi ses i veckan?

2009-01-12 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0