Long way to happy

Nu är jag nästan frisk, lite små hostig och så, men jag jobbade i fredags. Typ alla där jag jobbar är sjuka, går ju laget runt kan man säga. Både vuxna och barn är sjuka, men har man ett sånt jobb så har man:)
Jag lyckades klara mig väldigt bra undan förskyldningen, kan starkt reckomendera ENCHINAGARD fast stava till det kan jag inte XP

Har typ värsta tränings abstinesen men har beslutat mig för att ta det lungt några dagar både för hostan och ryggens skull. 
Men det blev förståss lite träning idag eftersom jag var med på barn-kickboxningen, tydligen har det kommit nya ungdomsledare, utbildningen var igår, bra att man har koll XP Men det var inga nya idag inte ens en Amanda. 
Höll i uppvärminingen på kick&box (vuxen passet) Sen skulle jag vissa något och då sprack mina byxor. 
Det är sånna där halv pinsamma tillfällen man hoppas ingen märkte. Väldigt värdelösa byxor eftersom de spräckts flera gånger om. Gör ju inget annat än att sy dem. Dax för nya hållbarare^^ 

 Om det finns folk som har följt min blogg så kanske ni märkt att jag faktiskt mår bättre nu. Jag mår inte bra, men jag mår BÄTTRE. Jag är duktig på att äta, regelbundet. Någolunda sov rutiner. Jag vet inte riktigt om det var skolan som påverkade att jag måde dålig eller om det var tabletterna. Mår bättre utan dem iallafall. 
Kan ju nämna att jag har mått RIKTIGT dåligt, jag förstår inte ur jag orkade ta mig till skolan och klara mig igenom skolan. Har haft ätstörningar, panikångest, depprision och grova självmordstankar och vart allmänt självdestruktiv.
Men allt börjar ljusna har ljusnat rätt rejält på senaste tiden.
Så nu ska jag jobba och hoppas på äventyr:D

Jag är  musikdöd, jag vill ha spottify!!!!

Ska göra lite ryggövningar sen glo på trolletrolkarlshemlisar :) 

Kommentarer
Postat av: Dorothea

yay! you go girl!

2009-01-26 @ 14:55:12
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Anonym

you are my world bitchh hihi- kram muslim emelie

2009-01-26 @ 15:00:04
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/
Postat av: Zoftis

JAG HAR SPOTIFY, HAHA! det är så bra!

faktist.

Gå in på deras sida och be dem att skicka en invite till dig. Min tog en månad på sig att komma...men den kom!

2009-02-04 @ 00:02:36
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0