On our way

Hemma ifrån mitt land nu!
En resumé av min helg:
Lördag: Cyklade in till strängnäs handlade lite smått, sen cyklade jag hem igen sammanlagt cykla jag 1,4 mil.
Sjung singstar och spelade sims3 med Malin, och lekte lite med Håkan.
Söndag: Plockade blåbär med mamma i skogen, cykla till Strängnäs, bakade paj. Sen kom familjen Bolmstedt och vi bjöd på grönsakssoppa, pankaka, plättar två sorters sylt och grädde. Väldigt exclusiv och fin mat måste jag säga. Anledningen till denna måltid var att vi hade fått ett plättlagg av dem och i gentjänst skulle vi bjuda på plättar.
Till efterrätt bjöds det på blåbärspajen jag bakade.

Sen gick jag och Malin ner till min stuga och spelade super mario brose på mitt kära nintedo 8bitars. Det spelet är äldre än vad jag är XP
Efter ett tag när vi förlorade hela tiden gav vi upp och spelade Harry Potter två på mitt ps1 men det var trågigt så vi spelade sims1 istället.

Har provat på sims3, iallafall att skapa gubbar, man kan inte göra gubbarna långa eller korta vilket jag stör mig på!
Man kan välja olika hudfärger, till och med grön och blå, man kan vara tjock smal, klen eller muskellös, men inte lång eller kort!

har typ massor att göra, kanske ska sätta igång med det nu?

Kommentarer
Postat av: Dorothea

men jag har för mig att det finns någon funktion som gör dom långa eller korta på sims 3... de finns iaf fusk för de på sims 2 :P

Det verkar annars som du haft en bra helg :) kram

2009-07-21 @ 20:55:38
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Sims 2 har typ en hel sida dedikerat till fusk...eller "mods" antar jag men på ett sätt är det fusk.

Goddamn min laptop kan inte köra sims 2, det tar upp för mycket plats. :(

2009-08-09 @ 01:01:57
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0