Turkey

Nu åker jag till det väldigt varma Turkiet, bättre än har iallafall :)

Var med Amanda igår vi åt sallad sen cyklade vi tillett slumpvis vald ställe och hamnade på Outlet i Barkarby.
Vi gick in på sportia där de hade total utförsäljning, hittade bikini överdel för nio kronor.
Både jag och Amanda köpte oss ett par addidas-gortex skor, riktiga grejer det där, säkert sköna att vandra i. 
När jag kom hem och visade min mamma dem så ville hon också ha likadana. 
Så idag har hon köpt ett par hon med. Bra att ha när det är blött ute eftersom de är vattentäta. 

Ser ni ett plan runt 18:30 idag kanske det är jag däruppe(=
 

Kommentarer
Postat av: Dorothea

du måste sola! Jag lever genom mina vänner när det gäller solning...

2009-07-25 @ 19:59:50
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Önskade fortfarande att jag jobbat den dan så du kunde sett mina konstiga intervju frågor.

Ironiskt nog är inte Turkiet flighter så populära att intervju på (få engelsk/svensk talande) så ni skulle nog ha klarat er iallafall!

2009-08-09 @ 00:57:27
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0