girlsnight

Idag är det söndag, idag ska jag ha min tjejkväll.
Jag har massa mat, frukt och kakor:D
Allt är då alkoholfritt, jag behöver inte alkohol på ett tag nu. Sen är min smirnof vodka slut /= är nog lika bra det. Jag Linnea och Steffi var ute i fredags, vi mötte Juhani, Adam och Amanda i rålis och hade lite väll trevligt. Vi kom hem till sist allafall.   

Det börjar närma sig Australien niu. Börjar bli hoppfullt nervös nu, måste betala grayhound räkningen, men jag vet inte hur man gööör!!! Får typ ringa pappa, elle brosan kanske är bra?  grayhound är då ett bussbolag, och jag har bokat ett pass på 5000 kilometer det är 500 mil!!! Ska man bussa från Sidney till Perth som är den västra delen av Australien så kommer vi ha 550 kilometer kvar av vårat pass. Indian pacific rail ink är nog en bra idé och flyga funkar också bra.
Jag längtar till Nya Zeeland, det är landet av äventyr vilket kommer bli helt underbara två månader. Vi har inget busspass där men det löser sig nog. Jag vill vandra där<3 

Två veckor kvar tills Turkiet!
Fyra veckor kvar tills Australien!
Femtiotvå veckor kvar tills hemresa!



Men nu ska jag städa, det går alltid så dåligt för mig, blir alltid så lättstörd.
Ska skriva kontaktinformation till folk ^^

Kommentarer
Postat av: Dorothea

de ska bli så kul ikväll! :D:D

2009-07-12 @ 15:30:37
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Haha, tjejkvällen var all kinds of awsome.

Mumsig mat och trevliga människor och mys.

2009-08-09 @ 01:14:25
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0