boom

Klockan är typ mycket och jag borde sova. Mycket att göra imorgon. 


* Gå ner på banken för att jag är en loser som inte kan betala räkningar.
* Ringa forex, boka pengar.
* Tvätta.
* BESTÄLLA LINSER! Börjar ju bli kris nu.
* Ladda kameran, vilket jag inte gjort än;P
* Träffa Dorro och Sandra.

Igår hade jag tjejkväll vilket var trevligt, jag bjöd på massa gott:D
Mintchokladkakan var riktigt god, undrar om det går att göra ,med typ plopp/cloetta på satta sätt om det blir gott. Jag gillar att baka,måste baka kakor med after eight i någon gång.
Kan lägga upp lite recept någon dag.

Började min dag med att äta fil med skurna jordgubbar, vatten melon och pensionfrukt vilket var jättegott.
Till lunch käkade jag mina rester sen gårdagenslunch, men wokgryta.
Sen träffade jag Stephanie vi gick till IKEA och tillbaka, hämtade min tunga ryggsäck tog våra kamror och gick till Görväln.
Jag gillar Görveln det är ett sånt vackert ställe<3
Sen gick jag hem, värmde mat från gårdagens middag (här äter man bara rester) samt kokade brocoli och morötter, jag gilla kokta morötter. Ska skriva upp morötter på min inköpslista. 
Gjorde fruktsallad på granatäpple, pensionsfrukt, jordgubbar och melon vilket var väldigt gott, sparar till frukost imorgon :D 
Färsk frukt till frukost är gott det:D  

Granatäpple är för övrigt en rolig frukt. 
Bilden är från Sandras kamera.



coolingarKommer att sakna min cooling<3



Det är alltid så tråkigt  att säga hejdå till människor, men det är inte ett evigt förväl. 


Jag saknar mitt land, vill ut dit! 
Jag gillar mitt land, man kan cykla och kolla på kor:D 

Jag har en rödresedagbok i moleskine det ni!
Frågan är bara hur mycket kommer den att änvändas:/

Nattii! 

Kommentarer
Postat av: Dorothea

uj uj, mycket att göra! Stanna kvar istället så slipper du göra en massa knas :P

2009-07-14 @ 12:28:50
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Jag gillar verkligen våra "Gangsta" foton. Så Snygga ^^

2009-08-09 @ 01:10:55
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0