deep blue sea


Kolla vilken rödtott!! :P
Jag rödtotten och Dorro var i stan och sprang runt med en kamera som små energiska getabockar.
Vi åt Ben and Jerrys, ush vad man är onyttig men det är gott.




Har gjort alla mina saker jag skulle göra idag:D
Förutom ringa forex.

Jag är ledsen för att min kamera ha dålig kvalitet på bilderna :( 


Frukten jag fick av Sandra, den var grön och slämmig. Inte så god och jag vet inte vad man ska göra med den. 

Bilder ifrån måndagen
Fin och nyttig frukost, vattenmelon, jordgubbar, pensionfrukt. 

 

Jag öppnade en cocos-nöt alldels själv, med hjälp av en vass metalpinne och hammare.
Steffi och jag smakade, men vad ska man säga om smaken.


Vi gick till Görveln jag stoppade in kameran i "vattenfallet" och tog kort.

Gottnatt!

Kommentarer
Postat av: Wolverfine/steffi

Fina bilder, gillar vattenbilden speciellt mycket. Smaken på kokosnöten går inte att beskrivas! Kokos brukar vara gott men det där var alldeles för mycket.

Du borde kolla upp vad frukten du fick för sandra heter, då vet du också vad du ska göra med den ;) (fast vid det här laget har du säkert slängt den)

2009-07-15 @ 00:26:05
Postat av: Dorothea

helu! bilderna va ju jättefina! speciellt rödtotten och vattenfallet :P

2009-07-15 @ 11:42:12
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Den första frukten ser dock AWSOME ut på bilden. Väldigt cool.



Och jag ser fet ut, jag behöver verkligen förlora några kilon. D:

2009-08-09 @ 01:09:26
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0