Aussie begins soon

Kollade igenom lite äldre inlägg och den 23 december var första gången jag skrev om Australien att jag ville åka dit.
Jag var inne på australienguidens hemsida och så fanns en länk till work&travel, jag pratade med Sandra men hon var inte lika på som jag. Visade för min mamma och hon tyckte väll det lät bra, men hennes tankar om att jag skulle göra det var väldigt flytande. Den 27 december sågs jag, Adam, Uffe, Juhani, Kjell och Linnea vi gick på nivå 22 och blev lite väll för fullla. Det var tredje gången jag och Adam träffades. Den 3 januari träffades jag, Adam, Kjell och Uffe på nivå 22. Efter ett tag drog vi vidare till Dovas, jag berättade om mina planer för Adam, verken han eller jag kanske inte var så jätteseriösa vid tillfället men nu sitter jag här och har tre och en halv vecka kvar i Sverige. Räknade ut att jag har ca; 10 dagar kvar i Stockholm eftersom jag drar ut på landet nu i några dagar.

Fått medelande ifrån Sidney kontoret, bara börja förbereda CV och allt sånt nu ;D
Anneli glad:D

Igår var jag, Dorro och Sandra och såg Harry Potter premiären, den var okej, tyckte den blev lite larvig med allt kärleksgnabb blev för mycket. Men det var mycket komiska inslag vilket var underhålande. 

Nu ska jag föra över bilder till datorn.

Kommentarer
Postat av: Dorothea

hihi! Vad roligt! Du får gärna maila dom till mig (om du inte lägger upp dom här förstås :P) kraaaaaaaaam

2009-07-16 @ 21:23:44
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

...WOw länge sedan. Så mycket är annorlunda nu. Men till det bättre tror jag :)

Håller med dig om HP tillochmed när jag såg den andra gång, JEEZUZ vad mycket kärleksSHIAT

2009-08-09 @ 01:08:01
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0