midsummer

Jag är sjuk  för övrigt. Men det är inte så farligt, jobba imorgon, lär väll vara ute stor tid av dagen, hoppas på SOL, så man kan bättra på brännan lite^^ Sen har det vart jättekalt stor del av juni vilket är tragiskt.

Har kollat upp vädret på Nya Zeeland och i Sidney när det är vinter just nu, deras vinterväder är varmare än vårat sommarväder.
Tempraturen där ligger nu mellan 15-20 grader. Vilken vinter de har ^^
 
Midsommarafton var trevlig, alkoholfri och blandade regnskurar. Det var Amandas första midsommarafton dock missade hon själva dansandet och sjungandet.
Amrikaner firar inte midsommar.  Jag fick träffa Malin och hennes katt Håkan :D
på kvällen drog Nils till Putte och jag och Amanda spelad lallaha och frågejakten. Eftersom hon inte pratar eller  förstår så bra svenske översatte jag frågorna till engelska. Hon läste på svenska till mig, även fast uttalen inte var helt korekta förstod jag vad hon sa. Översättning är svårt, det är lättare att prata för då behöver man inte tänka.


Amrikaners mat består förövrigt bara av fett och socker.






bear     Jag måste träffa Linnea innan jag drar, (Linnea är inte på bilden) denna bild är ifrån när vi var på Skansen.  Denna bild roar mig. Vi måste göra vårat årliga besök på Grönan:D
Åka katapulten en massa gåner, fega på Fritt Fall sen åka den en massa gånger, ta Vilda Musen, bara för att. Trots den är tråkig:P Kvasten får man väll också ta och åka, det tillhör traditionen. Sen Extreme tills man mår illa :D


Saaaaaandrrrraaaaaaa vart är du? ??
Vi måste träffas minst 10 gånger innan jag drar!
Klarar mig inte annars:/

Kommentarer
Postat av: Zoftis

I'm alive I'm alive!

(tror jag)



Vilken flummig björn på bilden. XD



Jag ångrar att jag inte följde ut med på landet eftersom jobbpasset på lördagen var riktigt segt.

Döjobbigt.



Miss you!

2009-06-21 @ 23:55:09
URL: http://zoftis.blogg.se/
Postat av: Dorothea

gud du drar ju snart! Du får inte! STANNA KVAR ISTÄLLET! :( Jag vill också ses massor innan du åker...

2009-06-25 @ 23:51:18
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0