sunny

Solen skinner himlen är blå, åh vad skönt att leva då, högst i topp går allas humör för det är de som susen gör. HEJ!

Det ska vara varmt nästa vecka med:D
Skönt med varme faktiskt, nu känns det som sommar, före midsommarn var det ca 5 grader ute nu är den 25 vilket är en betydlig skilnad!
Det blåser fortfarande väldigt mycket, brukar det verkligen blåsa så här mycket under sommarmånaderna?

Idag är det lördag den 27 juni, den 25 juli åker jag till Turkiet kommer hem den andra augusti (på natten) är hemma till den 10 augusti, klockan 14:30 lyfter mitt plan från terminal 5, 05:50 landar jag i Bangkok, klockan 8:00 lyfter planet till Sidney, planet landar klockan 20:00. Väll där ska man hitta bagaget, hitta "the meeting point" får transport till vårt hostel, dagen efter är det work&travel introdution. Som det ser ut nu är jag och Adam ensama svenskar på vårat avresedatum.
Har fått en massa bra att ha grejer, som deltagarlista i augusti, medlemskort YHA, papper att fylla i, flygbiljett:) 

Det känns, så stort att jag äntligen ska få ge mig av på min livs största resa, mitt nya "hem" utan föräldrar.
Det är skönt att få en chans att klara sig själv. 
Nervositeten stiger för varje dag nu! 
Jag och Adam har fått bekräftelse på Jackaroo and Jillaroo School nu, kommer vara så nervöst och spännade, 24 augusti!! Vi kommer lära oss vilda västen ridning, horsemanship (typ mannen som kunde tala med hästar) mjölka kor. Kommer att gå back to basic helt enkelt.



Har en vecka kvar att jobba, vad jag kommer sakna dem/= Har jobbat när i sju månader nu, har aldrig haft ett jobb så länge förut. Fick avskedspresent av arbetskamraterna, presentkort på bio, på avslutningen fick jag även en blomma utav ledningen. En fenimin blomma för den delen. 

Jag och Linnea kanske inte kommer ses något mera ;( måste smsa henne nu.   

Kommentarer
Postat av: Dorothea

Du kommer ha det så kul! Och du komemr att bli skitbra på engelska! Vi kommer sakna dig sååå mycket!

2009-06-27 @ 13:55:52
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

"Jackaroo" fint namn XD

2009-08-09 @ 01:14:53
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0