two

Nu är det två veckor kvar tills jag fyller vuxen :D Eller rättare sagt 15 dagar.
Igår var en sån där tröttis dag (igen) Vissa dagar är man bara tröttare än andra. Så jag somnade runt halv tio igår:P
Igår var vi på Lovö prästgård. Det är säkert många som har vart där. Vi var där med 25 ungar och tre vuxna, varav en var pappa åt ett av barnen. Men det var trevligt, vi fick kolla på kossor, klappa kalvar, klappa får och klappa en tupp. Sen fick man smaka på prudukterna som kommer från kossan. Allt detta för att barnen ska få ett perspektiv på hur vi får mjölk på bordet och själva prossecen när man mjölkar kossorna.

Sen när vi kom tillbaka luktade vi alla bondgård.


Idag ska jag vara med min favorit Sandra oc h Adam, vi ska föra lite och busa, sen ska vi möta upp lite folk och kroga lite ^^

Just nu bakar jag paj tills vi ska fira mig den 18 april!

Byee

Kommentarer
Postat av: Dorothea

grattis i förskott!

2009-03-28 @ 18:06:07
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

Ingen krog för mig :(

Men nu kan du föra NÄRSOMHELST! :DDDD



Till och med på jobbet!

Nah ^^

2009-04-16 @ 15:50:05
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0