Aussie

Egentligen skulle jag slutat nu, halv fem, men jag ick sluta en timme tidigare;D Så jag skuttade upp på min tappre springare (cykeln) och var hemma innan fyra. Riktigt skönt det :D Högby är landet och igger långt in i Viksjö. :P Snart ska vi bege oss och hämta farmor Anka och bege oss till Nils och Amanda.  Sen ska man väll på träning, kanske inte är det allra smartaste eftersom jag har ont i halsen.
Men jag är inte smart av mig:D

Igår träffade jag Steffi den filuren har man inte sett på länge. Vi tuffade iäg till IKEA och åt mat och handlade chips.
Sen drog vi hemmåt, vi höll på att bli påkörda av en bil. Han var typ ute efter oss, eftersom när vi flyttade oss körde han rakt i mot oss. Vi var snabbare ^^
Jag och Steff sjung och pratade en massa. Vi har våra "pratkvarnsomgångar" Det är oftast en av oss som pratar hela tiden och låter inte den andra få en syl i världen.

Jag har fått mitt Australien visum paket så nu är jag glad som en vild kamel som jagar scorpioner på semester.  (Jag är tråkig idag dvs flamshumör) Nu gäller det bara att fylla i ansökan sen skicka in och VÄNTA, det är väntan som är värst.
 Under tiden ska jag skrämma upp mig själv med diverse haj ochkrockodilattacker, orm och spindelbett, det livsfarliga maneter historierna.
Nu ska jag ta handom maten!

Sen ska jag träna med min kliiga hals!

Kommentarer
Postat av: Dorothea

"glad som en vild kamel som jagar scorpioner på semester."



HAHAHAHAHAHAHA!!!!



nämen, anneli, inte då ska du väl träna din stackars hals?

2009-03-19 @ 13:09:04
URL: http://sammansattaord.blogg.se/
Postat av: Zoftis

...jag kommer sakna dig i asutralien ;__;



Dö inte!

2009-03-28 @ 12:11:02
URL: http://zoftis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0