just

* Jag och Adam har anmält oss till Australien ;D
Anneli glad:D
 
* Tappade mitt leg, pengar och busskort på krogen (var inte full) Jag frågade minst tio gånger under kvällen, ringde dagen efter, samt att jag var där både lördagen och söndag men inget leg. Polisanmält detta nu, men jag har inga förhoppningar. Men jag får mitt nya snart.
Anneli ledsen, orolig, hatisk och allt man kan komma på.

* Amanda har kommit hit nu, flyttat till Sverige från Texas.
Niclas glad.

* Farfar är sjuk och ska läggas in på kort tidsboande,
Anneli med familj ledsna.

* Min kropp vill inte vara med längre eftersom jag städigt har smärta.
Anneli har ont.


Ungefär vad som har hänt på sådär 4-5 dagar.
 Alla saker var inte deprimerande.
Idag var det jobbig dag på jobbet, eller vad man ska säga, men den gick framåt iallafall. Man kan ju inte klaga på att jag inte är ute på dagarna iallafall ;P Jag är seg och trött idag.

DESPERATE HOUSEWIVES BÖRJAR IDAG! :D
Jag vet nog vad som kommer hända, det får inte hända)=

Men nu ska jag göra annat puss hej!

Kommentarer
Postat av: Dorothea

jobbigt... :(

kanske borde låta kroppen vila lite? Det har andra har jag inga råd för.



Men kul med Australien! :D

2009-03-04 @ 11:10:57
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0