strange

Min data är fruktansvärd seg och jag är fruktansvärdt lat av mig.
Jag borde städa, gå ner till centrum, tvätta fixa allt jag borde göra. Men jag vill inte! VILL INTE! VILL INTE! VILL INTE!
Jag vill sitta här och vara fruktansvärd lat, sur och grinig, vill inte att någon ska röra mig, prata med mig eller störa mig på ett eller annat sätt. Nej, jag börjar bli "vuxen" så kanske ska bevisa det och inte vara en sån barnunge.Men jag är trött, sur och grinig idag. Det tänker jag vara, så stör mig på egen risk :P När Adam kommer kanske allt blir bättre.

Imorn kanske man får fint besök av Sandra och hennes lillebror (det är brorsan som är de fina besöket)

I natt hade jag en jättekonstig drömm, jag och några till var på hultsfred estivalen. Jag har aldrig vart där förr, men dem jag var med hade vart där. Vi gick aldrig på konserter. Vi satt i en undervattensbuss omringade av gigantiska maneter. Jag och min medressenär hade inga biljetter och när konduktören kom, slängde han ut oss bland alla gigantiska maneter utan syretuber eller annan utrustning. Vi stod öga mot öga mot dessa maneter, sen hamnade vi plötsligt på campingen, det var ett stort konstigt hus. Med väldigt vällklädda betjänter och övrigt tjänstefolk, stor fin kunglig trappa och en tjusig kristalkrona i taket. Resten av huset var en blandig av svensson-svensson hem och katten Gustafs hem.  Men jag och alla andra festivalglada sprang runt i detta hus. 

Nu kanske jag ska göra nytta, att redigera film kanske hör till kategorin meningslösa saker? 
Eftersom städa måste man. Nu när man är vuxen.
Nej nu ska jag växa vidare och kanske göra nytta, åtminstonde sätta på tvättmaskinen. 

Kommentarer
Postat av: Dorothea

psykodröm!!!!!!

2009-03-07 @ 13:32:16
URL: http://sammansattaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0